benordayken

by

açılışı kaçırdım, bari duyurusunu yapayım….benordayken.org yada nam-ı diğer oradaki mecmua epey bir zamandır yayınlanmış bulunuyor….dışardakilerin, uzaktakilerin bildirdiklerinden oluşuyor sitenin içeriği…siz yeterki içinizdeki reha muhtar’ı uayndırın, her yer atina icabında….zamanla ilginç bir külliyat oluşacaktır sanıyorum…farklı zamanlardan ve farklı mekanlardan gelen yazılar, fotoğraflar…ya da bir yiğit gurbete düşse gör başına neler gelir tadında memleket-dışından insan manzaraları…

hadi bakalım, hayırlı olsun….

2 Yanıt to “benordayken”

  1. Elestirel Gunluk Says:

    Bence de hayirli olsun. Ilginc bir baslangic…Soyle bir baktim ama pek bulamadim. Bir editor, otorite var mi bu mecmua da? Yani her onune gelen yazabilir mi yani? Yani bir otorite aramiyorum ama otesi de cucuna olur diye dusunuyorum. Bilmem anlatabildim mi derdimi?

  2. skör Says:

    ben anladım.

    kavram olarak otorite pek nahoş duruyor. oy çokluğu ile değil oy birliği ile yönetiliyor diyebiliriz sanırım.

    ayrıca hayırlı olsun.

Yorum bırakın