bağışlayın beni

by

yayla30 haziran 2003

on yıldan fazla olmuş yine. ya çok içerde ya çok dışarda kalıyorum hep. bir yersizlik meselesi bu. varsın artık ağdalı sözcükler dökülsün dilimden yalnızca. varsın karanlıklara karışayım biraz daha, adı sessizlik olan. ne fark eder. bazılarımız böyle. yaşamak kudretinden mahrum doğuyor. ne yapsan olmuyor, sonra. dili bilmek de başka bir şey. kelimeler. ah. bir, söylenenecek bir sey yok, kalır geriye hepsi. bir uğultuyla susarsın. çocukluk oralarda bir yerde kayboluyor. çam kokularının içinde misal. bir nehrin uğultusunda. bir buzağının boynuna sarılıp ağlarken. kaybettiğimiz her şey bizimle birliktedir, deniyor, biliyorum. ama, ne fark eder. hep özleriz. hep biraz daha yalnız. işte. uzanıp kendi yanaklarından öpmekten başka bir şey de gelmez elinden insanın hani. belki biraz daha sessizlik, biraz daha uzak her şeyden. eğer diyor insan, nietzsche, tek bir an’ı olumlamışsa, ebediligi sonsuzca onamış, onaylamış ve kurtarmıştır. ya da demiyor, bilmiyorum, ne fark eder. kimin ne dediğinin ne önemi var bir yerden sonra. her şey gelir, her şey geçer. ne farkeder. her seyden sonra, her şeyin sonrasında. gölgelere karışır durursun. geceye. iştedir, karanlık yutar kelimelerini de. zihninde kapkara bir denizin dalgaları. biraz çam kokusu. biraz daha sessiz. sessizlik bazen, artık söylenecek bir şey olmamasıdır yalnızca. evet. gidemedigi için kalır insan. hep borçlu kalır. bağışlayın beni.

6 Yanıt to “bağışlayın beni”

  1. nehirida Says:

    Vardır bunları yazdıran bir sebep bilmem de okurken boğazıma düğümlenen sözcüklerin böyle hissettirmesinin bir nedeni var……

  2. Eg Says:

    30 haziran 2003 ???? Daireyip tamamlayip 2003’e geri mi dondun demek istedin. Herhalde yalniz degislsin bu yasadiklarinda kacak. yalniz degilsin…

    • kacakkova Says:

      eg, tuhaf bir daire bu…”ya icindesindir ya disinda yer alacaksin” derdi bir “yeni türkü” sarkisi…ne icinde ne disinda olmak da var…e, peki nerdesin?…

  3. Oğuz Says:

    Kaçak abim nasılsın? Gariptir hiç hesapta yokken aklıma geldin. Sevgimi-saygımı ileteyim deyu geldim buraya, hâlen bir şeyler çiziktirdiğini görünce rahatladım. Yazıya tutunmanın yaşamak kudretiyle bir bağlantısı varmış diyolla. Uzatmayayım; seni seviyorum, kendine dikkat edesin. Ben de çocuğum hâlâ işte, sağa sola bakıyorum, biraz boy attım. Öyle.

    –eski madafaka–

    • kacakkova Says:

      waay, madafaka…sevgi-saygi bilmukabele, ugra ara sira hayirsiz :)…. eskisi gibi degil ciziktirme isleri malum, ama buralardayim iste…

      nasilim?…allah bilir…

      ayhan gecgin’in yeni kitabi cikiyor yakinda, duydun mu?…gelmisken haberin olsun….

      o cocukluga iyi attin kapagi sen, orda kal hep :)…

Bir Cevap Yazın

