gecedegiden

by

gecedegiden hüseyin kıran’ın yeni yayınlanan kitabı, ayrıntı yayınlarından çıktı. benim kitabım yolda, sonra (okuyup) hakkında yazarım elbette. deniyor ki arka kapakta, gecedegiden, “sözcüklerin havada bozulduğu, dağıldığı, hecelere, harflere, vurgulara, tonlamalara bölündüğü, seslerin kulaklardan içeri aktığı çarpıcı bir roman”dır. madde kara ve resul ile kıran’a dikkatinizi celbetmiştim, bu söylenilenler hem şiirlerinden, hem romanından anlaşılır görünecektir sanıyorum, yeni kitabını sıcağı sıcağına haber edeyim şimdi.

9 Yanıt to “gecedegiden”

  1. kacakkova Says:

    benim kitabım yolda, derken….ben de yazdım yoldadır sanılmaya, aman derim…

  2. Passive Apathetic Says:

    Ben öyle zannettim okurken, tebrik ve ne/nasıl/ne zaman/türü ne/adı ne/ne güzel olmuş şeklinde taramalı taciz mesajı atacaktım ki yorumunu gördüm, süngüm düştü.

  3. kacakkova Says:

    sevgili passive, fakat hoş geldin…dört satırda böyle karışıklık yaratan adamda yazmasın zaten mümkünse….wittgestein’in dedi gibi, söylenebilir her şey açıkca söylenebilir :)…..

  4. pass Says:

    uzun zaman olmuştu ki böyle güzel bir haber almayalı. bir an önce alıp okumalı.

    • kacakkova Says:

      güzel bir gün bebek ile gezerken, yolun bir kitapciya düser saniyorum….uzun zaman olmustu resul’den sonra, bakalim nereye gidiyor gecedegiden…

  5. Passive Apathetic Says:

    O sinameki Avustralyalı’yı boşverelim. ‘Şair sözü elbet yalandır’ demiş ya Fuzuli, filozof sözü de elbet bir yanı örterken öbür yanı açıkta bırakır, eksiktir. ‘Ben susunca herkes sussun, sessizliğimi dinlesin; ben konuşurken de herkes sussun, kelimelerimi dinlesin’ demeye getiriyor Wittgenstein. 🙂 Biz sıradan ölümlülerin çok uzağına düşen bir iddia olduğuna göre bu (eylemsiz, alt metinsiz, yüksüz, umudun ya da umutsuzluğun meyvesi olmayan salt sessizlik tanrısal bir şeyse buna en yakın duran filozoflar ve yogiler midir), konuşamadığımız yerde bile söylenemeyenleri söylemeye çalışmak için debelenmeye devam.

    Argümanın çift taraflı değerlendirilebilir: Dört satırda böyle karışıklık yaratan adam yazmasın da kim yazsın?

  6. kacakkova Says:

    sagol sevgili passive, wittgenstein’in satirli cümlelerinden sakiniyorsun ben garibi…kacakkova ismiyle kitap basacak yer olursa yazayim, diyorum…onu zaten burada yaziyoruz iste, suya yazmak gibi, eser miktarda üzerine de konusuyoruz sonra!..

  7. pandora Says:

    benim kitabım yolda derken heyecan yaptım doğrusu…

    “Argümanın çift taraflı değerlendirilebilir: Dört satırda böyle karışıklık yaratan adam yazmasın da kim yazsın?” diye sormuş ya hani Passive Apathetic… kesinlikle katılıyorum.

    ve fekatt, vee zannımca… bence senin hali hazırda yarınlar için “belkiiii” niyeti ile vardır denemelerin kaçak… ya sence?

  8. kacakkova Says:

    yok valla, sevgili pandora….”yerim dar” deyip oynamak istemeyen gelin gibi gerekceler siralamayayim simdi, ama yazi ile iliskim fiili anlamda bu blogta olan bitenden ibaret…kafamin icinden cok sey gelip geciyor, bir cöp yigiini gibi taslaklarinda haddi hesabi yok ama mesele su ki kitap icin ne tasari ne de disiplin var ben de….
    hay allah, kendi lafim ile hayal kirikligi yaratiyorum…ama bu duyulan heyecandan sevinc duymuyorum dersem yalan olur, haksiz bir sevic degildir umuyorum ki…
    sevgiler.

Bir Cevap Yazın

