iyi ki doğdun, iyi ki…

by

“Bütün günler yenileşir her bekleyişte
Ve bütün dünler, bütün geçmişler
Kapını açarsın ki bir de, hiç kimseler yok
Çaresiz, benim sana gelişim de hep böyle.”

seni günlere böldüm, edip cansever

7 Yanıt to “iyi ki doğdun, iyi ki…”

  1. Elestirel Gunluk Says:

    Bu nasil guclu bir tasvirdir… Offf yani…

  2. endiseliperi Says:

    kaçak…

  3. cüneyt uzunlar Says:

    Eleştirel sana katılıyorum üstüne bir daha koyuyorum…

  4. ekmekcikiz Says:

    Ee!? Müziği beğenmediniz mi? O da güzel!
    🙂

  5. Passive Apathetic Says:

    Headera bayildim 🙂

  6. Yeraltından Notlar!' Says:

    Gerçekten güçlü imgeler.. Paylaşımın için teşekkürler,

  7. Evy Says:

    Orada olup görünmez olmam, görünür olup orada olmamamdan daha mı iyidir..? Beden midir insanı var kılan..? İmkansız aşklardan bahsediyor sanırım.. Ya da benim ruh halim öyle:)

Bir Cevap Yazın

