evrim alataş’a

by

evrim alataş’ın bir “yazı”sı vardı, gazete okumamayı marifet sayıyorum ya ismini gördüğümde okuduklarımdandı, duygu yüklü kişisel olmayan bir dil, kişisel olanın politik olanla ilişkisini  katılıkların ve çirkinliklerin içinde bir incelik konusuna dönüştürmeyi başaran bir dil-yazı. sessizlikle yazdı sanırım hep, “ben gördüm” dedi de “ben burdayım” demedi hiç sanki. 1976 doğumluymuş, kansermiş, hayat ne garip…..

5 Yanıt to “evrim alataş’a”

  1. cüneyt uzunlar Says:

    üzülüyorum

  2. old mcdonald Says:

    ah evrim can evrim…anlatilamayacak kadar güzel bi insandi…

  3. zeki Says:

    Sevgili Kacak,
    Evrim,Mukaddes`in kizkardesiydi..

  4. kacakkova Says:

    zeki, bilmiyordum….

    basiniz sagolsun….

  5. trinity Says:

    Yangınlardan çıkıp da paçalarımızdaki yanığa gülmek gerek’ demisti Evrim…

    Simdi o icimizi yakti, ama geride biraktigi yanik parcasina hic gülesim gelmiyor……

Bir Cevap Yazın

