ahmet uluçay’a sevgiyle….

by

evet, “bir azmim hikayesi“ydi hayatı…

“karpuz kabuğundan gemiler yapmak”tı önemli olan ya da “koltuk değneklerinden kanat yapmak”, değil mi usta…..

değil mi…

sevgiyle…..

 

 

4 Yanıt to “ahmet uluçay’a sevgiyle….”

  1. togliatti Says:

    çok tatlı bir filmdi karpuz kabuğu…

  2. ekmekcikiz Says:

    Sabah duydum, üzüldüm çok.
    Bir film üzerinde çalışıyormuş, tamamlamaya yaklaşmış mıydı, acaba?

  3. Elestirel Gunluk Says:

    Eeee ben daha hic bir filmini izlememistim. Ne acelen vardi be dostum 😦

  4. muratali Says:

    sıcak,içten,dogal bir senaryosu var filmin,hikayesi hoş;ama sinema sanatı açısından vasat.sinema tekniğine vereceği,sinemagrofiye giremeycek bir film,bir filmşi sadce hoşluk,sebaryo kurtarmaz…deli karakteri bizim sinemamızın çogu filmde ‘bilge,gerçekleri sadce onun gördüğü bir mit”gibi gösterilmesinin bir başka denemesi…sadece hoş,ama asla sinemanın bir başyapıtı değil,kolay begenmemek gerek…izlenmemeli mi,olsa da olur,olmasa da…daha akıllı deliler var nasılsa.

Bir Cevap Yazın

