herkeslerle paylaş

by

kacakkova madafaka’nın entelektüalize edilmiş yazısına şapka çıkardı

kacakkova 5posta‘nın sapkın okurları arasına katıldı

kacakkova oyunkurdu‘nun kapital okumalarını izlemeye aldı

kacakkova kuntakintetatilde haberiniz olsun diye bildirdi

kacakkova zizek’in “300 spartalı” filmine solcu film demesine manalı manalı güldü

kacakkova limbopillow‘u keşfetti, allah razı olsun

kacakkova .uzağa giden kadın.‘ın hayranı oldu

kacakkova geceye yalnız şiirler okudu

kacakkova hepsi bir  dedi (içinden), yazsam da yazmasam da, ne olduğunu bilmeyeceksin

7 Yanıt to “herkeslerle paylaş”

  1. elestirel gunluk Says:

    Elestirel gunluk bBir megalomania sezinliyor. Hayir Kacak’a yakisir da Elestirel Gunlugun korkusu bunun bulasici bir hastaliga donusmesi. Ki EG bunun sonuclarinin mide bulandirici olacagini dusunuyor.

  2. aslan Says:

    E ben de şiir yazıyorum.Biz de eski kaçaklardanız üstelik,N’olcak şimdi:)

    Benim şiirlerimi herkes anlayamaz kardaş,bekleriz…

    Ali ASLAN

  3. senay izne ayrildi Says:

    senay izne ayrildi da bir bıkmışlık seziyor ki leş gibi sıcaklarda her kesimin hakkıdır bıkmak, ne olduğunu bilmeden bıkmak hem de.

  4. madafaka Says:

    madafaka şapkayı hacılıyor. piç işte napacan.
    bıkkınlık hali kalıcı olmasın da aman.

  5. JİVAGO Says:

    Kahretsin düsünüyorum,düsünmeyi düsünmek istememe ragmen düsünüyorum.Obalari,cayirlari,daglari,kiziltepeyi de düsünüyorum.
    O helde ben yokum.Sebeb,sonuc ve evrim iliskilerinde;bildigim tek sey,
    hicbirsey bilmedigimdir.Bildigim tek sey kendi olgularimdir.Anlastik mi?

    Saygilar hepinize efenim,arasira ugrararim yine…matrix filan aman olmasinda…kizilcik sopami almayayim yanima sonra.

    Türk jivago’su

  6. Uzağa Giden Says:

    2 Temmuz’da yitirilen tüm canların anısına sayfanıza bir gelincik bırakıyorum…

    Selam ve saygılarımla.

  7. zeynep Says:

    zeynep, header’daki resme -yine- hayran oldu…

Bir Cevap Yazın

