maykıl ceksın

by

jackson

jackson için “tactile deney” breton abiden, bir klibinin (“they don’t care about us“) farklı bir versiyonuda erhan beyden.

16 Yanıt to “maykıl ceksın”

  1. SİNEM ALVARDAR Says:

    CANIM BENİM SEN NASIL GİDERSİN OTARAFA COK ÜZÜLDÜK YAPCAK BİRŞEY YOK SÜPER DANSCIMIZ

  2. zeynep Says:

    müslümandı, türk dostuydu, laikti. allah rahmet eylesin!

    sevgili kaçak,

    michael ölünce, arşivimde ona ait bir tek şarkı bile olmadığını farkettim. sonra her yerde yayınlanan pek çoğunu dinledim. pek bir şey kaybetmemişim. ama yine de bunu dert ettim kendime, erhan bey’in orda dinleyince, “they don’t care about us”ı çok beğendim. bedava indirdim hemen.

    bunları sabah sabah sana neden anlattım. onu bilemiyorum:)

  3. kacakkova Says:

    sevgili zeynep, iyi oldu anlatman, bir kac yazi daha okudum yorumundan sonra….
    elif savas felsen’in michael ve ben yazisi özellikle dikkate deger….

  4. yeterr Says:

    **********
    maykıl tam bir ruh hastasıydı. zenci birisi oldugu halde kendini beyaz yapmaya çalıştı resmen allahın yaratıgını begenmedi ayrıca tan bir sapıktı bebekleri kaçırıp tecavüz ettigi aylarca ekranlarda konuşuldu ölüm sebebi de hiç masum degil adam uyuşturucu komasına girmiş ölmüş……… bunca günahtan sonra müslümanlık gibi kutsal bir dine sıgınmayı tercih etti ………. SORUYORUM BU ADAMIN NESİ İYİ HAAAA NERESİNİ SEVİYORSUNUZ***************

    • ösqe_mj Says:

      ya sizin gibi zihniyetler nasıl olabiliyo ben ona şaşıyorum bence buna yeteeeerrrr…!Biri hakkında yorum yapçaksan araştır öle yapp.sana vitiligo hastalığından bahsediyim dicem şimdi ama sen onu da anlamazsınn.Nese takıl sen kendi çapındaa..

  5. gamze Says:

    seni çooookkkkkk seviyorum

  6. feriştah avcıoğlu Says:

    yeter hanım,isminiz kadar yeterrrr rrrrrr,sizki nasil oluyorda ölmüş 1kişinin arkasindan nasil olurda böyle sözler sarfedersiniz,biz müslümanlara hakkin rahmetine erişmiş olan kişi için,bu sözler size hiç yakiştiramadim

  7. matrushka Says:

    ‘siyah bir erkek olarak doğdu , beyaz bir kadın olarak öldü’ demiş bazı tabloid gazeteler amerikada…

  8. ömer Says:

    ünlü sanatçımız gitti çok üzüldüm nasıl olur aniden onsuz hayat olmaz diyorum:((

  9. ırmak Says:

    maykılın olumune öncelıkle bır ınsan olarak uzuuldum….onutanımıoruz buyusden olen bır ınsanın arkasından atmak yargısız konusmak doru olmazz cııddııı anlamda cok uzuldum olumunden once tv de gorsem ilgılenmez resmını gorsem bakmazdım ama nıhayetınde yapılan arastırmalardan sorakı soylentılere cok uzuldummmm maykılın ten degısımın bır hastalıktır yoksa hıc bır amılyatla bu olmaz ALLAH gunahlarını affetsın bır an once defnedılsın toprag bol olsun inşşalahhh:(((

  10. kumsal Says:

    yahu adam olmuss konusanız nolur konuşmasanız nolur alla alla bakın cok ters düşünüyonuz bazılarınız allah hutala demıştırkı ben kulhakkından harıç butun gunahları affederım yallnız kull hakkıyla gelme demıstır onun için allahutalanın affemice gunah yoktur yeterki töwbe etmesini bil……..

    • ösqe_mj Says:

      konuşozz çünkü onun hakkında bisürü şeyi yanlış bilenler ve öle öğretenler war biz olmazssak bunlar giderek çoğalır birinin çıkıp doğruları söylemesi gerekiyoo arrtııkkk….

  11. dirya Says:

    ben maykil hakkinda yorum yapmiyacagim sadece videosu olan “they dont care about us” güftesinin cevirisini paylasmak istiyorum……..

    BİZİ UMURSADIKLARI YOK
    Tüm söylemek istediğim şu ki Bizi umursadıkları yok.
    İnsanların ne dediğini umursamayın, biz doğru anladık.
    Tüm söylemek istediğim şu ki Bizi umursadıkları yok.
    Bu çöp yetti artık.Kel kafa, ölü kafa.Herkes döndü çılgına.
    Durum, kötüye gidiş. Herkes kanıtlanmamış dayatış
    Dâvâda, haberlerde Herkes, köpek maması Dışın dışın, vurulan öldü Herkes çılgına döndü Tüm söylemek istediğim şu ki Bizi umursadıkları yok Vurun beni, benden nefret edin Aslâ kıramazsanız beni Ecekleyin beni, heyecanlandırın beni Aslâ öldüremezsiniz beni Musevîleyin beni, dâvâ edin beni Siyah ya da beyazlaşlatırmayın beni Tüm söylemek istediğim şu ki Bizi umursadıkları yok Şimdi söyleyin bakalım ne oldu yaşamıma?Beni seven bir eş ve iki çocuk Polis zulmünün kurbânıyım ben, yo Nefretin kurbânı olmaktan bıktım Gururumdan düzüyorsunuz beni Of, Tanrı aşkına Vahyini yerine getirmek için cennete bakıyorum Beni serbest bırakın Herkes döndü çılgına Öfke nöbeti, spekülâsyon Herkes kanıtlanmamış dayatış Dâvâda, haberlerde Herkes, köpek maması Siyah adam, şantaj Kardeşinizi hapse tıkınTüm söylemek istediğim şu kiBizi umursadıkları yok Şimdi söyleyin bakalım ne oldu haklarıma?Beni görmezden geldiniz diye görünmez mi oldum?Duyurularınız bana hür irâde mi verdi, yo …Nefretin kurbânı olmaktan bıktım Beni kötü isimli bir sınıfa atıyorlar İnanamıyorum bunun benim geldiğim yer olduğunaBunu söylemekten nefret ettiğimi biliyorsun Hükümet görmek istemiyor Ama eğer Roosevelt yaşıyor olsaydı Bunu olmasına izin vermezdi, i
    indirin bana Beni çöpe atamazsınız aslâ Vurun bana, tekmeleyin beni Beni ele geçiremezsiniz aslâ Tüm söylemek istediğim şu ki Bizi umursadıkları yok.Yaşamda onların bir türlü görmek istemedikleri şeyler vardır Ama eğer Martin Luther yaşıyor olsaydı Bunu olmasına izin vermezdi, Durum, ayrımcılık Herkes, kanıtlanmamış dayatış Dâvâda, haberlerde Herkes, köpek mamasıTekmeleyin beni, mekmeleyin bein Yanlış ya da doğrulamayın beni Tüm söylemek istediğim şu ki Bizi umursadıklari yok……….

  12. matrushka Says:

    ‘maykıl jeksın bunalımlar anaforunda bir adamdı.
    gerçek dinginliği islamda bulmuş olabilir.
    cat stevens da gerçek dinginliği islamda bulmuştu ve müslüman olduğunu ilan etmesi islamiyetin de ‘meşru’ bir tercih olabileceği kabulunu gençler arasına yerleştirmişti.
    cat stevenstan çok daha ünlü bir sima olan maykıl jeksının müslüman olması ve bunu ilan etmesi islam aleyhine yapılan ‘kılıç dini’,’savaşcı din’ türü kara propagandayı nispeten hafifleteceği için amerikada sanat dünyasının tek hakimi olan yahudi lobisinin maykılın sesini bir şekilde kesme gerekliliğine yol açtı,çünkü islamın hiç de radikal bir dokusu olmadığı ortaya bir kez daha çıkacaktı ve kara propaganda için harcanan o kadar emek boşa çıkacaktı.
    Maykıl Jeksın müslümanlığa meylini açıklamaya ilk niyet ettiğinde uyarı olarak ‘sübyancılık davasına’ muhatap olmuştu ve geri adım atmıştı.’

    komplo teorisi mi gerçek mi ?
    böyle de düşünenler de var.en azından biline…

    • ösqe_mj Says:

      ya mj çocuk tacizliği iddalarından sıkıldığında bi adaya yarleşmiş ama ada müslüman adasıymış.ama MJ müslüman olduğunu duyurmamıştır kii varsa bi kanıt gösterin video röportajj vs vs..

Bir Cevap Yazın

