sansüresansür

by

sansuresansur-50x35

Sansüresansür.org dün itibariyle internetteki sansüre karşı yeni bir yay!hareketi başlattı, afişler, videolar vs.

7 Yanıt to “sansüresansür”

  1. Göknur Says:

    :))) Güzel,komik ve yaratıcı olmuş… Boş Arsa’da kullanmış ‘Bu hikayelere erişim engellenmiştir’ diye ve sanırım en etkili karşı çıkış, alay etmektir alay edebilmektir ki halk kültüründe çokça yeri vadır Bektaşi fıkralarının Taşlamaların ancak nedense günümüzde çok azalmıştır tahammül ve esneklik… Ve aslında bu alay etme lüksü yada erdemi, kültürel anlamdaki gelişmişlikle paralel gitmektedir… Neyse ama birşey belirtmeden geçemiyeceğim, yoksa belirtmesem daha mı iyi karar veremezken, kültürel düzeyimizin yukarılarılarda oluşunun verdiği cesaretle belirtmek istiyorum ki bu, sansür bölümüne Madafaka ne yazar, içten içe çok merak ediyorum açıkçası ve adını doğru yazabildim sonunda:) Ama bende istisnasız böyle olmuştur, sakınan göze çöp batar misali, neyse hiç açmasakta olur sanıyorum:)…

  2. madafaka Says:

    güzel.

  3. Elestirel Gunluk Says:

    Ben benim protestumu da sevdim… (Bu kadar nergizosluk olur yani!).

  4. metin Says:

    Ben de kendiminkine dikkat çekmeyi bir borç bilirim!

  5. orlando Says:

    “Düşünceler” adlı siteden öğrendim. Emniyet Genel Müdürlüğü, sitelerde yorum yazanları da takibe almış. ( http://www.timeturk.com/yorum-yazanlara-emniyetten-siki-takip-72002-haberi.html) 18 kişiye dava açılmış şimdiden. Sansüre gerek kalmayacak, otosansür ile herkes kendi kendine ‘erişimi’ engelleyecek sonunda.

  6. togliatti Says:

    ciddiye almamak lazim bu adamlari. sirf bu yuzden otosansur yapanlar da kendilerinden utansin. hatta sansurlesinler kendilerini daha iyi. basimiz agrimaz.

    evimde rahatcik oturacam, uc bes elestiri yapacam, etliye sutluye dokunacam ama etli sutlu bana dokunmayacak. ohhhhh daha ne istersiniz: cay mi kahve mi?

  7. kacakkova Says:

    yahu aslinda, isin bi de iyi tarafi var….
    söz’ün hic degilse bu anlamda hala bi kiymeti oldugunu anlamak icin, sözü ciddiye alip harekete gecen birileri oldugunu, sözün bi karsiligi oldugunu, o karsilikla birilerinin is üstünde oldugunu, sözü takip ettigini, kovaladigini, ayikladigini, tepki verdigini düsünebiliriz bu vesileyle…
    her serde bi hayir vardir ya hane….

Bir Cevap Yazın

