doya doya seviş benimle hadiiii

by

allah müstahakınızı versin, lan böyle mim mi olur, neresinden nasıl antellektüalize edeyim ben bunu şimdi…..”hangi blog yazarıyla sevişmek istersin?” deyu sorulmuş….blog kardeşliği çöktü gitti valla….blogrolumu taradım şöyle bir….kiminin adı güzel, kiminin resmi güzel, kiminin sesi güzel….yazının erotik bir gücü vardır da, göz görmeyince gönül napsın, seçemiyor….ve fakat gözümü kapayıp madafakayı seçiyorum aradan….damla mamla diyor, ama umudum odur ki, kendisi erkek donuna girmiş monica belluci ayarında bir şahsiyet olsun….tanrı istemezse hem yaprak  bile düşmezmiş….

mimi kimseye paslamayayım, ben yandım eller yanmasın diyecektim fakat ahenk bozulmasın….elçiye zeval olmaz….hem adı, hem resmi, hem sesi güzel zeynep‘e  ve aperionlushadow‘a atayım topu….

5 Yanıt to “doya doya seviş benimle hadiiii”

  1. tolga Says:

    kacak abi, bu madafaka kardesin monica belluci gorunumlu bir kadin olmasi fantazisini yilin fantazisi seciyorum… keske her yer gokkusagi olsa 🙂 femisnit meminist sorunu da kalmazdi.. basimiz da agrimazdi…

  2. madafaka Says:

    ağızdan öpüşmem.

  3. Elestirel Gunluk Says:

    Ulan Kacak sen benden cok yasayacaksin. Valla billa, ekmek kuran carpsin ki ben de Madafaka’yi sececektim hemi de Selma Hayek modunda…

    Madafaka 100 dolar veririm. Cocuk olursa babaim adini koyariz 🙂

  4. ali Says:

    emegine saglık

  5. isimsiz Says:

    varyya ahmed fatiih seni çokk seviyorum canım benim keşke sende beni sevsen

Bir Cevap Yazın

