café de pass

by

kendinize bi fincan kahve yapın, café de pass‘a uğrayın, bir koltuk seçin ve kendinizi müziğe ve sakiniyete bırakın, günün her saati ve ömrün herhangi bir anı  -“günün her saatine, ömrün her anına denk gelebilecek müzikler” için. sessizliğe dikkat.

8 Yanıt to “café de pass”

  1. zeynep Says:

    Gerçi ”günün her saatine, ömrün her anına denk gelebilecek müzikler” derken çok iddialı gelmişti ama, hımmm, evet gerçekten güzel, teşekkürler!

    Ama belki bana asıl güzel gelen şey, senin müzikten bahsetmen : )

  2. Elestirel Gunluk Says:

    Abi bana asiri depresif geldi sarkilar.. Bir de bir sure sonra hep yani sarkinin farkli bolumlari gibi geliyo insana. Herhalde neselenmeye ihtiyacim var…

    Yine de sagol paylastigin icin….

  3. kacakkova Says:

    müzigi sagolsunlar blog kardeslerim araciligiyla ögreniyorum sevgili zeynep…..passive, metin usta, banu’yu özellikle belirtmem lazim….senin eklediklerini de takip ediyorum…..
    bir iki tom waits sarkisi disinda, bloga müzik eklemeye kalkismadim hic….

    elestirel abi, cafede karistir dip köseyi neseli seyler de vardir, ya da bekle gelecektir bundan sonra….depresif degil de melankolik sarkilar demek isterim ben de bu sarkilara….”melankoli kadindir”dan düz bir sekilde gidersek pass’in melankoloyi sevdigini söyleyebiliriz….

  4. Banu Says:

    (:

  5. Gunes Says:

    reklam alıyorsunuz blogunuza ? güzel güzel..

  6. passive Says:

    bahis için şukraan 🙂

  7. passiveapathetic Says:

    Sevgili Kacakkova,
    Tesekkurler, haberdar ettigin bu cafeden hemen hic cikmiyorum. Passive’e de tesekkurler, sayesinde kulagimin pasi siliniyor.
    Da, sakiniyet dedigin ne menem birseydir ona akil erdiremedim. :)Sukunet, sakinlik yahut dinginlikle alakasi var midir?

  8. kacakkova Says:

    sevgili passive apathetic,

    dinlendirici bi yer cafe de pass….pasi aliyor gercekten….sakiniyette aynen dediklerinin hepsi ve daha fazlasi….melankoli zaten var, fakat icine bi parca da huzur kattik mi tam olur…

    sevgiler

Bir Cevap Yazın

