kendi kendine sokratik diyalog

by

kendi kendine psikanaliz oluyor da, sokratik diyalog niye olmasın…bugün, nedense böyle tuhaf diyaloglar kurdum günboyu….sorular ve cevaplar durmadan yer değiştirip durdu, çoğunu unuttum konuştuklarımızın…yağmur karla karışmış yağıyordu…düşler ve anılar gibi….en son sokrates’e  itiraz ettim, sorgulana(bile)n bir yaşam yaşanmaya değmez, diye….kapıyı yüzüme çarpıp çıktı….

5 Yanıt to “kendi kendine sokratik diyalog”

  1. tolga Says:

    kacak abi, kayitciyi tavsiye ederim, bir gun gelir de, dinlemek istersin her turden kendinle diyalogunu diye. ha yok unutmak istiyorum zaten dersen, bilmem. ben tutuyorum her turden kendimle diyalogumu (trialoga cikarmak tehlikeli :)) sonra daha dun dinledim, 3 yil oncekileri, amma sacmalamisim filan diyorum.

    yalniz bu dediklerine karsi sokrates’in kapiyi yuzune carpmasi hic sasirtmadi beni, iyi ki kafa atmamis abicim..

    bu arada senin banner’in ust tarafini bize bahsederek olaydaki gizemi de kacirmis olduk, yukariyi turlu turlu hayal ediyorduk halbuki. ama guzel kadinmis, cenabi hak sahibine bagislasin :))

    agzima dolandi valla: “keep keep bleeding loveee”… bloody bitch. demeden edemiyorum, saygilarimi sunuyorum.

  2. farukahmet Says:

    sokrat geç kaldı ama tolga abi’den dayak yiyecez sonunda o olacak galiba 🙂

  3. Elestirel Gunluk Says:

    Bedelini odedikten sonra her yasam yasamaya deger. Bu da digerlerine ogretebilir.

    Saygiyla,

    Bir Sofist…

    Not: Isteyene uygun fiyatla life coaching tedarik edilir… 1-800-555 life

  4. apeironlushadow Says:

    Uzun suredir bloglari takip ederim. Sizinki ozel bir yere sahip. Ben de kendi blogumu kurdum. Arada bir benim mekana da beklerim efendim.

    http://apeironlushadow.wordpress.com/

    • kacakkova Says:

      hosgeldin aperionlushadow,

      hayirli olsun yeni kondu….gelir gideriz mütemadiyen efenim….sagol özel bir yere koydugun icin….

      muhabbetle…

Bir Cevap Yazın

