boş arsa

by

şurada bir boş arsa var, hikayelerle dolduruluyor. hepsini okumadım, ama ne zaman gidip bir hikaye okuduysam, “vay be” deyip geri döndüm. oldukca yalın bir anlatımla ve fakat her seferinde derinden bir takım meselerle çıkıyor ortaya hikayeler. “şişme kadın” başlıklı hikaye sanıyorum ne demek istediğimi açıklar. ayrıca hepiniz hikayesiniz altbaşlığı, bizi biz yapan hikayelerin biriktirildiğinin işareti gibi geliyor bana. uslup ve kurgu her hikayede dikkat çekici. hikaye severler kaçırmasınlar. duyanlar duymayanlara haber etsin.

5 Yanıt to “boş arsa”

  1. gaykedi Says:

    hemen oraya uçuyorumm 🙂

  2. gaykedi Says:

    himm hiç fena tasiye değilmiş hani… hikayede “Kıçına bir şey battı: televizyonun kumandası” satırını okurken, devamlı ayak altında dolaşan ama aradığın zaman bulunamayan tv kumandasını sanki popomda hissettim bir an 🙂

  3. Elestirel Gunluk Says:

    Tuh uygun zamanini bekliyordum soyle guzel bir tanitim yazisi icin. Sen benden once davranmissin…

    Gercekten yetenekli bir arkadas Cuneyt.

  4. cüneyt uzunlar Says:

    Şahsen tanışılmadan, rakı sofrasına oturulmadan beğenilmek ne güzel. Rahmetli Mehmet H. Doğan’dan sonra başıma ikinci kez geliyor bu. Teşekkürler. Eksik olmayın.

  5. kacakkova Says:

    selam cüneyt,

    önce yiğidin hakkını yiğide verelim, sonra oturalım rakı sofrasına, ki rakının tadı daha iyi anlaşılsın….

    eminim her zaman güzel hikayeler okuyacagız senden….

    kolay gelsin.

Bir Cevap Yazın

