by

karpuz kabuğundan gemiler yapmak ve uzağa, hep uzağa, daha uzağa….

12 Yanıt to “”

  1. Passive Apathetic Says:

    Ne dehset bir adam o filmin yonetmeni. Kendi agzindan hayat hikayesini dinlemistim de bir programda, o kucucuk koyde, hic durmadan buyuyen, durtukleyen ve rahat birakmayan yetenegin kendisine yaptirdiklarini aklima sigdiramamistim.

  2. passive Says:

    pağii pağiii kombiööön diye soralım mı? şimdi paris epey uzak sanki 🙂
    daha uzak neresi var ki bi istanbul bi paris..

  3. passive Says:

    o yönetmen en son kanserle uğraşıyordu, umarım iyleşir..:(

  4. Elestirel Gunluk Says:

    Uzaga ve uzakliga iliskin daha yeni bir not birakmistim Budalaca’nin bloguna…Ilginc…
    Akif Kurtulus’un siirine gonderme yaparak dedim ki “Evet evet uzaklik avutur. Hep avutur. Hic ulasilmazdir uzak. Hep duslediginiz gibi “guzel” duslediginiz gibi “yeni” ve lacivert renklidir…”

  5. Banu Says:

    dikdörtgenden adamlar yolu tutmuştu.
    “uzak, kal” dediler. duvar çektiler.
    ben ses çıkarmadım.
    yerime otrudum.
    boyakalemlerimi çıkardım, kağıttan kelebekler kestim, boyadım. gözlerimi sımsıkı kapattım. var gücümle üfledim.

    hayalim dikdörtgenadamların üzerinden kanatlanıp uzağa gitti.
    geçip giden bulutlar “işte böyle, banucum” dediler.

    karpuz kabuğundan gemiler, kelebek kanadında hayaller, mektuplardan uçurtmalar, gagasında kurutulmuş çiçeklerle kuşlar, kibrit çöplerinden kağnılar, alınlarından öpülmelerin sıcaklığında sözcükler… hepsi rüzgarın yelesine tutunmuş uzağa, hem de çok uzağa gidiyorlardı… gördüm ben. gözlerimi açmadım uzun süre…

  6. Elestirel Gunluk Says:

    Bu mesajin yeri burasi degil. Hatta yayinlanmasa daha iyi olur. Nietzsche’den alintiyi cok sevdim. Tesekur etmek istedim. Hepsi bu..

  7. Banu Says:

    alıntının ruhuyla tamamen örtüşmese de ben de okuyunca şu şarkıyı mırıldanmıştım;

    “I was spinnin’ ’round a dead dial
    Just another lost number in a file
    Dancin’ down a dark hole
    Just searchin’ for a world with some soul

    This is radio nowhere, is there anybody alive out there?
    This is radio nowhere, is there anybody alive out there?
    Is there anybody alive out there?

    I just want to hear some rhythm

    I want a thousand guitars
    I want pounding drums
    I want a million different voices speaking in tongues

    This is radio nowhere, is there anybody alive out there?
    This is radio nowhere, is there anybody alive out there?
    Is there anybody alive out there?”

    b.springsteen

  8. tolga Says:

    ne kadar uzaga da atsan kendini, hep ayni yerdesin, hep ayni, hep.

  9. tolga Says:

    Sonra ben de su sarkiyi mirildandim son dokuzbinbesyuzsekiz gundur:

    Hangimsin sen benim
    Hangi rengine boyasam ki seni gözlerimin
    Çingeneler keder topluyor biliyorum, ağlıyorum
    Çingeneler yağmur bekliyor biliyorum, ağlıyorum

    Gök soyundu mevsimlerden deniz oldu
    Poyrazla ıslak ıslak yosun koktu
    Ey uzak ihtimallerle dokunduğum
    Giyinirken bütün cevapsız yüzleri
    Neden yoktun
    Neden yoktun

    metin-kemal k.

  10. zeki Says:

    Icinden birsey tut dendiginde en cok “uzak” tutan yersizyurtsuz ruhlar icin,bir dize de benim aklima geldi;

    “birkez varilan yer artik uzak degildir
    gidilir buradan da gidilir”.
    M.Mungan

  11. kacakkova Says:

    eyvallah cümleten….

    ahmet ulucay “dehset bir adam” valla….
    uzaginsa bir aciklamasi yoktur malum, sair sözü…

  12. Lilith Says:

    “Kendisinden uzak kalmış olanlar çok bağırır.” (O.Asaf)

Bir Cevap Yazın

