çarpaçarpa

by

sevgili tolga çarpım tablosu’nu sonlandırıverince, başlangıcı olan herşeyin bir sonu vardırdan başka diyecek bir şey bulmamadık yine. teoriyi çarpmaya ve teoride çarpılmaya vesile olan müstesna bloglardan biriydi. çarpa çarpa yol alıyorduk, ilerlediğimiz şüpheli olsa da. “eski kafalı bir materyalist olarak” düşünmenin hakkını veriyordu. blogu ve yazılarını çok arayacağımız kesin. ama bu bir kendine ve yazıya dönme kararı sonuçta. o karardan başka şekillerde yazılar çıkacaktır. bizimse mobius şeridi denince aklımıza sanıyorum çarpım tablosu gelecektir hep.

mobius

Etiketler: ,

6 Yanıt to “çarpaçarpa”

  1. t. Says:

    aman abi cok sagol, eksik olma, sen boyle yazinca, bir de sizlerin yorumlarini gorunce kendimce bir de huzunlendim zaten. ben burdayim abi, sizleri takip ediyorum, sadece yazmiyorum o kadar. elbette birseyler cikacaktir abi, oyle ya da boyle. biraz ceki duzen vereyim dedim kendime, saci sakali da toptan kestim zaten, gordugumu kesiyorum bu aralar 🙂 bakalim nereye varacak? sevgiler.

  2. kacakkova Says:

    burdasın tabikine…..
    öyle kederlendik hep beraber çarpım tablosu silinince…..ne yapak….

  3. İktisatçı Gözüyle... Says:

    Keşke siteyi kapatmasaydın arada neleri tartışmışız bakardık falan, yazılara atıf verirdik, hayır bir de önceki yazılarda sana verdiğim atıflar gitti ona yandım bi de :))

  4. tolga Says:

    Vallahi ben yokolmak istemistim Tansel, soyle eline bir balta alirsin da indirirsin ya tum camlari oyle. Cunku yazdiklarimin bir kismi, sanki bir yabanci tarafindan yazilmis gibi geldi. Bazen eski yazilanlara, mektuplara falan bakarim, vay derim ulan bunu ben mi yazdim, sasiririm. Bu aralar iyice yabancilastim o yazilanlara.

    Ama dayanamayip digerine pek benzemeyecek de olsa “kaptanin seyir defteri” modunda bir blog da actim, arada beklerim: http://izgeseldensezgisele.blogspot.com/

  5. mutercimarif Says:

    mutlak töz’ü en baştan, sindire sindire, bazı tartışmaları kaldıramayıp atlayarak ama bu sene üniversiteye başlayacak biri olmanın verdiği o merak duygusuyla okuyorum ama kacakkova’nın yazdıklarıyla ufkum aydınlanmakla birlikte bir de siz değerli yorumcularımızın iştirak ettiği tartışmalar bambaşka bir hava katıyor her şeye.

    beş seneyi aşkın bir zaman önce yapılan tartışmaları şimdi yapılmış sanarak heyecanlanıyorum; tolga’nın, eleştirel günlük’ün, thelosthighway’in, iktisatçı gözüyle’nin, hulasa herkesin yorumları ve tartışmalarıyla bu blog benim için bir hazine oldu artık.

    keşke sizler de bloglarınızı kapatmasaydınız da bir buraya bir öte yana geçip daha bir zenginleşseydik fakat vakti zamanında olan olmuş diyorum. daha on sekiz yaşındayım ama sizlerin sayesinde birçok kapı açıldı önümde, iki-üç senelik başıbozuk okuma sürecim, dostoyevski’den camus’ye, joyce’tan bakhtin’e uzanan ama çoğu kez anlamsız görünen didinmem burasıyla bir nebze hafifledi, düzene girdi.

    bu vesileyle başta kacakkova olmak üzere hepinize binlerce teşekkürler! günledir sürdürdüğüm mutlak töz okuma serüvenine devam ediyorum. hep devam etmek dileğiyle.

    selamlar!

  6. kacakkova Says:

    eyvallah mütercimarif -ne güzel bir isim bu- , tesekkür benden, okudun ve takdir ettin onca yaziyi….ve bize hatirlattin güzel günleri…eskisi gibi yapamiyoruz artik, tartismalar baska mecralarda, baska sekilerde sürüyor…ya da kimimiz cekildik iyice….ama ara ara yazmaya, anlamaya ve düsünme cabasina, tartismaya devam yine dilimiz döndügünce…”insan olus”un meseleleri tükenmez, insanin nefesi bir gün bir noktada tükense de…hep sözü yeniden dogrultmak gerekir, evet….dedigin gibi diyeyim bende o halde, hep devam etmek dilegiyle…
    selamlar.

Bir Cevap Yazın

