da…da

by

hakanergün9

1.”Bir insanın yeryüzünden geçerken kendinden bir iz bırakması kabul edilemez bir şeydir”.

2. “Ben konuşuyorum ve söyleyecek hiç bir şeyim yok”.

[ “Modernizmin Serüveni” (YKY) içerisinde, “İki Dada Bildirisi“, André Breton ]

2 Yanıt to “da…da”

  1. f.c. Says:

    1. Kabul edemeyenler meseleleştirilmiş teferruatlardır.

    2. Ben konuşuyorum ve daha söyleyecek çok şeyim var.

    “İki F.C. bildirisi” olsun bunlar da.

  2. kacakkova Says:

    aslinda birinci maddeyi anlamadim 🙂 ….
    ikincisi ise dada karsiti 🙂 olmakla birlikte söyleyecegi olana ne denir…..

    bu arada ben haberi olmayana duyurayim, özellikle de naz abla görmez etmez diye tez elden yazayim buraya, f.c ile anarko röportaj banu”nun kondusunda hazir, bakin bi ne denmis, kimin payina ne düsmüs….

Bir Cevap Yazın

