söyleşi

by

tolga abi ile konuştuk konuştuk. uzun ve güzel bir muhabbet oldu. ben yine dağınık dağınık kelimeleri savurdum. savurdukça da dağıldım yine. sonunda yine sanki hiç bir şey söylenmemiş gibi oldu. misafirlerim geldiler gittiler bu arada. bir kaç soru ne olacak canım derken öyle olmadığını anladım. bir soruya cevap vermek benim için her zaman zordur. son soru kimle ropörtaj yapacağımdı. aklıma hemen sevgili passive geldi. gerçi kendisini yoruma kapatmış durumda şu sıralar, ama belki bir ses verir. insan ağız tadıyla bir passive’lik yapamayacak mı dememesi ve emrivaki gibi olan bu durumundan dolayı bağışlaması dileğiyle…..

siz sorularınızı pass’a iletilmek üzere buraya yazıverin.

7 Yanıt to “söyleşi”

  1. Friedrich Camus Says:

    – Passive diye görünce benim aklıma hemen Tolstoy geliyor, hemen Neval El Saddavi geliyor. Yani soracağım şudur ki; kendini pasifist olarak tanımlıyor mu? Tanımlıyorsa yukarıdaki iki kişi gibi sevdiğimiz pasifistlerden olma yolunda ilerliyor mu? Yoksa “Ben pasifistim.” deyip oturuyor mu?

    – Selimışıkturgutçuğumözbenvetutunamayanlardevleti’ni kursak vatandaşlık başvurusunda bulunur mu?

    – Blogunu niye rafa kaldırdı? Gidiyorsa gitsin, biz kalan yazıları okurduk ne güzel. Yoksa sopa mı istiyor?

  2. passive Says:

    kaprisliyim ben.çok fena..her soruya cevap vermem.bazı cevapları işime gemezse reddederim.fotolarım hep sağ profilden çekilsin isterim.konuşurken bol bol küfreder eğer o kısımlar motajlanmazsa olay çıkarırım felan.
    uyarmadı demeyin!

  3. tolga Says:

    Madem kufrediyor. Bize bildigi en orijinal kufurleri ogretebilir mi? Uc adet olsa guzel olur.

    Fotograflarini neden bu kadar cabuk degistiriyor?
    Hektor kimdir, nedir, hangi mahallede kol gezer?
    Tek basina kalmayi mi sever, nerde cokluk orda bokluk mudur yoksa cokluk olmadan yasama imkan yok mudur?

    Bu kadar olsun!

  4. Friedrich Camus Says:

    Kaç dil biliyor? Hangileri?

    Hektor nasıl? İyi mi?

    Bakanın suratını değil de o suratın altında gördüklerini tarif edebilir mi?

  5. Friedrich Camus Says:

    En ekstrem anısını anlatabilir mi?

    İmgelem edebiyatı hakkında ne düşünüyor?

    Oğuz Atay’ı üç kelimeyle tarif edebilir mi?

    Duyduğumuza göre otuzuna yaklaşmış. Artık evde kalmış. Bu konu hakkındaki fikirleri neler?

    Mahalle baskısı, eğitim ve bayrak arasında bir bağlantı kurabilir mi?

    Ulan canım soru yazmak istiyor habire. Bunun hakkında ne düşünüyor?

  6. banu Says:

    Benim çok sevgili Passive’ciğime sorum yok.
    Ropörtajı yapacak olsam lafı -çıkışın nerede olduğu-nu sormaya getirirdim belki 🙂
    Bir de “ne zaman gafiti partisi yapacağız?” derdim ….

  7. Friedrich Camus Says:

    N’oldu bu röportaj?

Bir Cevap Yazın

