tabutta rövaşata

by

türbünlerdeki meksika dalgası gibi bu mim dalgaları.bi başladı mı gidiyor. bu sefer ki mim konusu kendinizi anlattığını düşündüğünüz dizeleri yazmaktan oluşuyor. zor mesele. akşamdan sabaha değişiyor/değişecektir zira bu dizeler. hatta bir saatten diğerine. diyelim rakının birinci kadehinde başka dizeler anlatıyor beni, üçüncüde başka, beşinci de başka, ne olacak şimdi anarşit efendi. peki ya vinçleri ararken aklıma gelenler? hangisi beni anlatır ki? ‘ben’ hangisiyimdir ki? neyse yapacağız bi güzellik. tuhaf bi şekilde “ben ruhi bey nasılım?” takılıyor bu sıralar dilime. “sarı bir çarşambadan kahverengi bir cumartesiye” zaman, yere dökülen bir un sessizliğinde gidiyor ya, belki ondandır. uzakları özlemekten ya da belki. neyse ne işte fakat ruhi beyden yazmayacağım. f.c‘nin pasını şöyle bir rövaşata ile değerlendirmek niyetindeyim.

hüseyin kıran’dan dizeler:

(…)
ben keramet sahibi araçlara bindim utandım
ben kitaplardan ve duvarlardan varım
nefret bağdaş kurmuş kaburgalarımın arasına
en çok işlek tabiatımdı, küfrettim
özenle beslediğim ince cinnetim
şikayet etse beni tuhafsamam
çünkü yazık, yaşayan yerlerimle varım
(…)

 

___________________________

*pass, tolga abi ve thelost…….acaba nedir nedir?

16 Yanıt to “tabutta rövaşata”

  1. pass is not pess! « nereye gitsem tanıdık gelecekti.. Says:

    […] 11:58 pm Guardado en: edebi, hiç, pass, şahsî uğruna sayfalarca post eskitebileceğim bir pas atılmış bana..kaçakkova’dan..sağolsun, varolsun.. şiir diyorlar hectorcuum şiir!..daha […]

  2. passive Says:

    çok hızlıyım ben ya
    valla ya 😛

  3. Friedrich Camus Says:

    Madem ki böyle azizim, size Cemiyette Pişiyorum’un müthiş parçası Mutant’ı armağan ediyorum. Hayrını görün =)

  4. Biraz üzgün ve Ömer öfkesinde biraz « Seyr ü Sefer Says:

    […] nedir hadise? Şudur: Zoitsa Edi‘yi, o da Friedrich Camus biladeri mimlemiş. Sevgili F.C., Kaçakkova abiye “hadi bakalım” diyince o da şöyle bir etrafına bakıp bizi görmüş […]

  5. thelosthighway Says:

    Hüseyin Kıran şiirlerini okumak şart oldu arkadaş.
    Sağolasın Kacakkova (sana da böyle seslenmek yordu beni. abi bak benim ismim ömer. bana ömer diye seslenebilirsin yani artık 🙂 )

  6. thelosthighway Says:

    gerçi bu “derviş thelost” ya da “thelost” veya “thelosthighway” yorgunluğu bir bakıma aslında. aha burdan da duyurmuş olalım hadiseyi böylelikle aleme 🙂 (derviş thelost fena diil aslında. ehuehehu)

  7. kacakkova Says:

    bana kisaca “kacak” de üstat….
    ben sana dervis thelost demek isterim…..
    ömer demek simdi pek bi acayip olacak sanki…..

  8. metin Says:

    “Kayıp Derviş” demeyi tercih ederim ben efenim.

  9. thelosthighway Says:

    Yapmayın Metin bey. Siz kayboldunuz önce efenim.

  10. thelosthighway Says:

    hem keşke kayıplara karışabilsem…

  11. metin Says:

    Efenim ben felsefi arkaplanını gözeterek “Kayıp Derviş” demeyi yeğleyeceğimi belirtmek istemiş idim. Becerememişim, affola. Valla işin aslına bakılırsa iki kelime birbirine de pek bi güzel uyuyor. Hele de hem kayıp (hatta gaib), hem de derviş olabilmek ne de hoş olurdu…

    Sevgiler.

  12. thelosthighway Says:

    hımm. yanlış anlamışım. ben özür dilerim.
    evet hoş olurdu kayıp bir derviş olmak…

  13. kacakkova Says:

    “kayıp derviş”….vay be…….gerçekten etkileyici,bi sürü çağrışımları var…… ama “derviş thelost”un göndermesi daha fazla sanki…..ikilemde kaldım bende bak şimdi…..

  14. thelosthighway Says:

    abi karar verin artık. kimlik bunalımına giricem. kimim ben? neyim, nerdeyim yahu? 🙂

  15. kacakkova Says:

    🙂

    üstat referanduma mı gitsek ne yapsak…..

  16. metin Says:

    Gidelim valla. Hiç değilse ne sorulduğunu biliyoruz!

Bir Cevap Yazın

