albayım, ben hiç kendim….

by

HakanErgün8

Soyut durumdayız albayım, her şeyin özüyle ilgileniyoruz. Ah, albayım, kızmayın! Haklısınız, kelimeler kelimeler kelimeler. Bütün hayatı kelimeler uğruna, ici boş kelimeler uğruna harcadım! Ne kaldı elimizde? Nihavend makamı, buruk hatıralar. Bir de kitap falları. Ben de bilmiyorum artık albayım ne dediğimi? Bildiğimi zannetiğim şeyleri nasıl bilebiliyorum diye soruyorum bazen. Bakın tüylerim diken diken oluyor yine. Hepimizin sana ihtiyacı var, albayım, sen bizim her şeyimizsin. Dünya boktan bir yerdir sonucta, degil mi albayım? Tamam, agzimizi bozmayalim. Dilimize sahip çıkalım. Herşeyi birbirine karıştırmayalım. Elmalarla armutları toplamayalim. Bağıslayın albayım. Ben hiç kendim olamadım. İçimde, hep bir sürü…. bisürü başka başka…..Bırakmadılar albayım. Ben kendim bırakmadım. Bir kişiliğim olsun istedim. Bir içim. Dilimde kabuk kabuk yara bere, böyle kir pas içinde, çıkmaz lekelerle dolu, dehşet, bir katledilmiş varlıkla gece gündüz tarih, izimi süren sürek avı doluluk peşimde, ve ben bir boşluk, bağışlayın. Neresinden bakarsanız bakın albayım, işte soyut durumdayız.

11 Yanıt to “albayım, ben hiç kendim….”

  1. Elestirel Gunluk Says:

    Ah be cocugum demedim mi ben size bulasmayin bu dusunce akimlarina…Sadece milli guvenlik kitabini ve ve bir de Inkilap Tarihi kitaplarini okuyun diye….

  2. Friedrich Camus Says:

    T.C. üç temele dayanır. O temellere saldıranlara saldırın! Albayın buyruğudur.

  3. Friedrich Camus Says:

    T.C. nin açılımı “Tecavüzcü Coşkun”dur bu arada. Bilinen öbür T.C. değil yani.

  4. banu Says:

    Dumrul söze karıştı:
    “Eskiden yaşamış bir insan gibi bahsediyorsun kendinden.Sanki geçmişin malı gibi konuşuyorsun.”

    “Çünkü ben geçmiş, modası geçmiş biriyim. Burada kendimi temsilen bulunuyorum.”

  5. kacakkova Says:

    evet eskidendi, cok eskiden……

  6. passive Says:

    ben, o sansasyonlar yaratan hectorumu özledim yinee, soyut soyut 😛

  7. banu Says:

    Biliyorsun ki toplumumuda çoğunluğun kendini hector sanması sorunsalı çözülmeden bu özlemeye sekte vermelisin Passcan… Hiç mahekemelerden ders almıyosun, hiiiç 😀

  8. passive Says:

    ben ders almam ders veririm kuzum bilmez misin..;)
    bak başlarım yoksa şimdi “bahar boldu vü gül meyli kılmadı könlüm…” demeye..

  9. duman Says:

    biz burada gerçek, hayal ve anılarla birlikte gayet sıkışık bir vaziyette bulunuyoruz.

  10. banu Says:

    “…Üst katta Hüsamettin Bey albayım, alt katta bildiğin gibi Nurhayat valideniz…. Bu satırların naçiz muharriri bendeniz de her zamanki gibi gene ortada kalmaktayım. Dul annenizin kaderi , her zaman onun aşağılarda olması gerektiği için , kendi konumlarını bu nedenle önemsemeyerek sizin sıkıntılarınızla meşgul oluyorlar. Yoksa aslında hepimiz başkalarına daha iyi yerler açabilmek için katlanmış bir durumda bulunuyoruz…”

  11. ece Says:

    yarbay olup, binbaşıları ezmemek, albaylara ezilmemek, işte bütün mesele bu
    nasıl ama:)

    herkese selamlar..

Bir Cevap Yazın

