fena mimlendik

by

Hayır, hiçbir şey hatırlamıyorum Şahbaz.”, Şahbaz’ın Harikulade Yılı 1979, Mine Söğüt, YKY.

Tolga fena mimledi! İşlem basit, en yakınınızdaki kitabın 187. sayfasındaki ilk cümleyi bulup yazacaksınız. İşin kötüsü, ben tam bu mim yazısını okuduğumda yakınımda bir kaç kitap birden olmasıydı. Mesela elimde “Kim Korkar Linux’tan” adlı kitap bulunmaktaydı. Hemen önümde Murat Uyurkulak’ın Har‘ı vardı. Onun yanında da bir parmak daha yakın olan ve okumakta olduğum yukarıdaki cümlenin olduğu kitap bulunmaktaydı. Buyurun.
Paris Komününe bin selam!

Unuttum!, ben de topu “istop” diyerek caanım pass‘a ve derviş thelost‘a yolluyorum….
bu oyun böyle oynanmıyor muydu yoksa?….

3 Yanıt to “fena mimlendik”

  1. thelosthighway Says:

    yaw ben ne zaman derviş oldum? proC’un yüzünden bunlar.

  2. banu Says:

    Ahah!

  3. hedef: mimsiz bir medeniyet « DünyaNeKi? Says:

    […] hedef: mimsiz bir medeniyet Lunes Octubre 01st 2007, 4:22 pm Guardado en: pass mimleneli onca zaman olmuş..yeni farkettim ayol.(bana naptınııız!) elimi uzattım hemen, tuğla gibi bi […]

Bir Cevap Yazın

