şairler ve şiirleri

by

“ben ne büyük bir dalgınlıkla bakmış olmalıyım ki hayata
görmedim orda çinko damlar ve plastik sürahilerin tanrısını
yerimi yadırgadım
yerim olmadı zaten kendi mezarımdan başka
çılgının biri sanılmaktan sakınmaya vaktim olmadı
….”

ismet özel

bu dizelerin aklıma gelmesinin sebebi şu yazı……devamını da tam hatırlayamadım…..

ismet özel’in bende tükenişi“ni ayrıca yazmak gerektir belki….

geçelerde sky türk denilen kanalda gözüme çarptı, “hey gidi ismet özel şu luzumsuz lafları etmekten utanmalısın” diye geçirdim içimden….

ama şairler tükense de şiirleri tükenmiyor…..

tümüyle tükenmiyor yani…..

şaire kalan bir tek kötü şiirleri…

5 Yanıt to “şairler ve şiirleri”

  1. thelosthighway Says:

    eyvallah baba.
    bir düzeltme yapsam kızmazsın değil mi?
    “orda görmedim” değildi sanırım. “görmedim orda” olacak muhtemelen. bakmadım ama bakmak gerek.
    o değil de adım müstensih’e çıkacak ondan korkuyorum. 🙂

  2. kacakkova Says:

    dogrudur thelost
    kafadan yazdım öyle bi anda, gerisini de hatırlayamadım zaten…
    hani kendi aramızda söylerken ne ise de (kı ben bazen şiirleri birbirinin içine ekleyerek de çığırırım) kamu’nun önünde düzeltmek gerektir yanlışı…..
    sağolasın….

  3. WordPress Wednesday News: WordPress Plugin Winners, 2.3 Beta, WordCamp in Beijing and Israel, WordPress.com Banned in Turkey, and More WordPress News : The Blog Herald Says:

    […] şairler ve şiirleri […]

  4. kacakkova Says:

    bu nedir, anlamadim?-…

  5. tolga Says:

    Arkadas, Turkiye’deki sansur olayindan dolayi, ilk 10’daki WordPress postunu ilan etmis blogunda 🙂 Senden bundan ping’lenmissin.

Bir Yanıt Bırakın

