tom waits -matilda

by

gitmek ya da kalmak…..ya da ne gidebilmek ne de kalabilmek……hep uzakta olmak fakat…hep uzak olmak……uzağın açıklaması yoktur oysa…..uzağı sevmenin hiç……

5 Yanıt to “tom waits -matilda”

  1. passive Says:

    ben hep düşünüyorum düşünüyorum sıkılıyorum düşünmekten bazen kafamda yer bile kalmıyor düşünmekten. :))
    gitmek ne demek?
    karşımdakine göre geliyor geride bıraktıklarıma göre gidiyor oluyorum.
    pekki ben ne oluyorum. aslında kalıyorum belkide yalnızca. ben bu fiillerin yetersiz çekimlerinden de nefret ediyorum.

  2. banu Says:

    Ben Waits duyunca hemen onunla beraber söylemeye başlarım ;

    …I’m an innocent victim
    of a blinded alley…
    No I don’t want your sympathy
    Fugitives say
    that the streets aren’t for dreaming now
    Manslaughter dragnet
    and the ghost that sells memories
    Want a piece of the action anyhow
    Go waltzing Matilda, waltzing Matilda…

    Passive, senin sözlerin bakan başka bir yere yazdıklarımı hatırlattı,

    -Kar yağarken gökyüzüne baktığımda +v ile inen kar tanelerinin hızını “sıfır” kabul edip, -v hızı ile yükseldiğimi düşünürdüm.

    Sabit referans noktamız gökyüzü malzemesinden yapılırsa gökyüzünde karga kadar bir delik varmış gibi olacak. Yok eğer karga malzemesinden yaparsam gökyüzü diye birşey olmayacak. –

    Gitmek ve gelmek de benim için böyle referans noktama göre alaşağı olacak şeyler. Ama uzaklık (denklemin menzil değeri,x) ne yaparsak yapalım katedilmedikçe eksilmiyor.

  3. kacakkova Says:

    ben gidemezdim hiçbir yere: Zaten
    uzaktaydım, durduğum yerde
    ” diyen biri var, adını hatırlayamadım…..

    düşünmeden ne olduğu anlaşılmayan, anlamakla da nasıl olacağı çözülemeyen bir bilmece….

    belkide bu, dünyaya fırlatıldığımız andan itibaren gitmekle kalmak arasıdaki boşluğa, durduğumuz yere, düşmüş olmamızla ilgilidir…..

  4. gaykedi Says:

    iyi geldi valla gecenin bir vakti serin bir ses 🙂

  5. Andre Breton Says:

    Her verilen ayrılık kararı, verilmiş bir önceki kararı düş olarak algılar; hedefini ona kitleyerek büyük bir özenle kendini ‘geçmiş’ kılacak düşünceyi harekete geçirir. İleri doğru ivmelenen ancak gölgesi geriye düşen ‘karar’, eninde sonunda verilmiş bir önceki kararın yanıbaşında, sonraki kararın kendini düş olarak algılamasını bekler.

    http://surrealismus.blogspot.com/search/label/Tom%20Waits

Bir Yanıt Bırakın

