iyi talih

by

[ Ev sahibi olmamam iyi talihimin bir parçasıdır ]

                                            Şen Bilim, Friedrich Nietzsche

2 Yanıt to “iyi talih”

  1. metin-thePoor Says:

    Yahu kardeşim, siz, MKY Bey ve Tolga Bey, üçlü çete misiniz nesiniz, adamı çıldırtıyorsunuz! Malikaneleriniz o kadar dolu dolu, o kadar okunası ve tartışılası, o kadar ufuk açıcı ki! Benim gibi vakit ve enerji fukaralarına eziyetten başka birşey değil bu yaptığınız sizin! Gıpta ediyorum, hasetten çatlıyorum!

  2. kacakkova Says:

    Metin bey, efenim sağolunuz…..

    teveccühünüz….

    vakit ve enerji buldukça takılıyoruz biz de işte….kazıdıkça birşeyin içinden başka bir şey çıkıyor…..yolları çatallanan bir bahçede dolanıveriyoruz gibi geliyor bana….
    ilginize mazhar oldu ise ne güzel….ben şahsen her daim yorumlarınızı beklerim efem….

    ben de sizin malikanenin takipçilerindenim bu arada….

    sevgiler.

Bir Cevap Yazın

