buradayım

by

denizbilgin3

Gelebildim nihayet…buradayım…..

Yazılacak konular birikti bu arada.Kimilerine geç kalındı.Kimileriyse anlamını kaybetti ve yazılabilme gerekçelerini yitirdi. Bilgisayarın bozukluğundan istifade okumaya ve başka şeylere yönelmeye  daha fazla olanak bulabildim.Hiç de fena olmadı hani….

Belki ara sıra bilgisayarlarımız bozulması gerekir…..

Burada gördüğünüz bir Deniz Bilgin resmidir….ondan ve resimlerinden bahsedeceğim yakında…

Ama ilk olarak devam etmesi gereken yazılar var…..

 

3 Yanıt to “buradayım”

  1. Banu Says:

    Aslında fırçayı tutanın kadın ya da erkek olşununu ilk ayırdedebildiğim fikrine kaptıran bir ressam o benim için.

  2. kacakkova Says:

    ne yalan söyleyeyim ben ayırd edememiştim….

    bambaşka bir dünya ile karşı karşıya olduğumu anlamıştım yalnızca…..

  3. gaykedi Says:

    bende hemen ilk bakışta ayırd edemedim!

Bir Cevap Yazın

