Geri Dön! Her şey Affedildi!

by

….

[ Tıpkı barfiksde büyük dönüşü yapmaya çalışan jimnastikçi gibi her çocuk, er ya da geç kendi payına düşecek kaderi belirleyen talih çarkını kendisi için çevirir. Çünkü, yalnız onbeşindeyken bildiğimiz ya da yaptığımız şey bizi cezbedecektir. Dolayısıyla, hiçbir zaman telafi edemeyeceğimiz bir şey vardır: Onbeşimizdeyken evden kaçmamış olmak. Sonradan anlarız: Sokakta geçirilen kırksekiz saat, tıpkı alkalik çökeltide oolduğu gibi, mutluluğun kristalini yaratır.]

                                                        Son Bakışta Aşk, Walter Benjamin

7 Yanıt to “Geri Dön! Her şey Affedildi!”

  1. NaKHaR Says:

    biz evden kaçmayı denedik te ne oldu kapı duvar, pencere parmaklık bi nevi hapishane 🙂 abim sağolsun benden önce bütün ekstrem sporlarını denemişti ben on beşime gelmeden bana fırsat kalmadı 🙂

  2. Sardunya Says:

    Bu satırlara alıntı olarak rastlamıştım Ev Ödevi adlı bir kitapta. Can evimden vurmuştu çünkü ben de kaçtım zamanında. O yüzden belki de kristal kristalim:) Şimdi çocuklarımın kaçmasını bekliyorum. Geridönsünler diye de dua etmiyor değilim şimdiden.

  3. kacakkova Says:

    Ne güzel eski kacaklar ortaya cikiyor bir bir…..

    bir yastan sonra insan kacamiyor, onu farkettim ben, o sebepten yazmak istedim bunu….
    kacmamissan bir daha telafisi mümkün olmuyor…..
    yoksa sonradan meydana gelecek mutlulugun kristaliyle ilgili degildim….
    ama bunu da anladim simdi….

  4. pokero123 Says:

    Sevgili Sardunya,

    Bayanlara yaş sorulmaz ama, cok merak ettim;kaç yaşındasınız?
    Yazılar ve fotolar gercekten harika.

    Sevgiler, Ayşe Demirci

  5. sanem Says:

    Ben de kacanlardanim tam onbesinde! Hala da ayniyim.

  6. kacakkova Says:

    arkadaslar anlasalim….
    onbesinde-evden-kacanlar vakfi kurmak yok….

  7. alkalik çökelti « tuhâfiye Says:

    […] isabetli bir kanıya varmış olduğu kadar, kendisinin de Kiarostami’yi pek sevebileceğini […]

Bir Cevap Yazın

