gecikme

by

Bir süredir bilgisayarim bozuldu.Bilgi saymaz oldu, binealleh blog güncellemelerim gecikiyor, hatta olmuyor.Devam etmesi gereken basliklar var, Tolga’yla gercek konusunda devam edecegiz, anti hümanizm konusu var vs.,boynumuzun borcu olarak duracaklar bir süre.Ayrica siirler, kitaplar ve resimler var bazi.Dönecegim efenim -dönülmez aksamin ufkunda degiliz ya.Yoksa?Yok canim, degilizdir herhalde!Biraz arizali isliyor zihnim, dünya oldugundan daha bulanik görünüyor bu dogru…..erguvanlar gidiyor ondan mi?… belkide….ama ben bilgisayardan daha iyi durumdayim.Saniyorum.Neyse, efenim, ben bu arada size bir Nilgün Marmara siiri sunayim, aklima takilmis, biliyorsunuzdur ya da okuyunca seveceksinizdir.Sevgiyle……

3 Yanıt to “gecikme”

  1. gaykedi Says:

    geçmiş olsun bilgisayarına tabi esas sana:)

    benim toshiba’ da geçen ay bilgisaymamaya başladı, deli etti beni bende onu 10 sene sonra aldattım, gittim üzerine kuma getirdim 🙂

  2. tolga Says:

    nasil bir dunya arkadas. bilgisayarsiz bir organimiz kayip gibi yasiyoruz. hergun email kontrol etmek zorunda hissetmek de cok kotu.

  3. kacakkova Says:

    allah insani internetsiz birakmasin!…

    tamir servisiyle mücadelem sürüyor, bakalim ne zaman hallolacak bu is….
    allahtan havalar güzel…kitaplarimi alip kendimi tabiata birakiyorum bu vesileyle…..
    blgisayar olmayinca insan iyi okuyabiliyor bunu kesfettim bu arada….

Bir Cevap Yazın

