bahar bahar

by

Bugünlerde yataktan kalkamıyorum nedense. Gözümü zorlukla açıyorum kapanıyor hemen, kolumu kaldırıyorum pat düsüyor.Külçe gibiyim.Evet, bahar gelmiş, duydum, ilerliyor yeminler.Papatyaları şımartmak lazım şimdi, ki Matahari’ler casus Alcapon’lar gangster olmasın durduk yere.İyi de ben böyle külçe gibi, ne olacağım. Öyle kendime biraz daha gömülesim geliyor, ne bu şimdi bahar bahar?Öte yandan bünyede fizyolojik, piskolojik, biyolojik kıpraşmalar var, ama anlamıyorum.Gövdemle aklım didişip duruyorlar. Kartezyen bölünmeyi azdiriyor bahar.Şöyle yeşilli-morlu-sarılı bir bahar fotoğrafı bulup koyayım bizim kulübeye. Cümle alem öyle yapmış, belki iyi gelir.Görünmeyen bir güç var, vakum gibi emiyor uykuda enerjimi, (bende de ne enerji varya, termik santralım sanki) sabaha tükenmiş bir halde uyanıyorum. Bu aralar en çok dikkatimi celbeden yazılar bahar yorgunluğu üzerine.Bu konuda gazeteler geçen seneki yazıları kullanarak, doktorların uyardığından bahsediyorlar gene.Sanki uyarsalar ne olcak .Kış yorgunluğundan çıkıp, bahar yorgunluğuna giriyoruz, nasıl iş yahu bu?Neyse, Ursula K. Le Guin’ın İçdeniz Balıkçısı‘na uğranacak. Belki bizi bu ruh-beden çatışmasından çıkarır biraz.Etika‘ya ulaşamadık hala…

Bir Cevap Yazın

