yokolan….zaman….

by

zaman

….kanın pelteleşmesi….karanlığın pıhtılaşması içimin dehlizlerinde…..kötücül gece bilgisi; yaşam yaşamiyor……hep aynı yere çıkan sorular ve soru sormanın anlamsızlaşan yorgunluğu…..
yineleyiş……
ben kimim sorusunun yerini alan ölüm düşüncesi…..uçurum yankısı….geri dönen sorular…..boşluğun uğultusu….suskunluk….sesler içimde kendi karanlıklarına çekiliyorlar giderek…..bu yüzden zamanda silik bir suret aynalarda kırılan yüzüm…….
geçmişi değiştiremem, şimdi‘de siliyorum varligimi….var-yok bir kendilige dönüsüyorum, hic bir bakista izime rastlamayayim diye….ve hic bir tende hatırlanmayayım…..zamani eritiyorum damarlarimda….dagilan sirca bir köşkmüş kalbim….ne tuhaf….
içimde sahiplerini ariyan yitik sesler….
ıssızlaşıyorum giderek…yaşadığım hayat bir hayale dönüsüyor nasılsa, sanki hiç yaşanmamış….
koca bir yalana çıkmışım herkes için….
kötülüğün kendisi olmuşum….
bağışlamıyorum sevmelerimi…..yakıcı soluğunu özlüyorum hiçliğin….sonsuz düşüşü….ve bağışlanmayı değil, zamanin kendisi olmayi bekliyorum bu kıyıda……zaman gibi unutulmayı….yokolan…..zaman….gibi……

2 Yanıt to “yokolan….zaman….”

  1. NEÇAYEV Says:

    dipsiz karanlığın sınırlarına yapılan her yolculuk, narsist bir seçkin yükselişe kanat çırpmaktır belkide.. umutsuzluğun her tonun kültürel bir çeşni, farklı varoluş imleri olarak sunulduğu bir çağı soluyoruz nihayetinde… acıyı;acı çekenlerin en az dillendirdiği, her acının şık panzehirlerinin olduğu ironiler galerisi bir çağ.. artık hiçkimse büyük hakikatlerden ölmüyor derken nietzche bu sentetik umutsuzluk tablosunu görmüştü belkide.. şairin dediği gibi “acı çekmek ruhun fiyakası”olmuş artık… saygılar dostum..

  2. kacakkova Says:

    saygilar benden dostum….büyük hakikatler kalmadi, kücükleri icinse ölmeye degmez…..oldu olacak elde kalan “sentetik umutsuzluk tablosu”dur….bunun icin ya da bu yüzden cekilen aciysa, aci bile degildir belki….mecnun’un leylasi, sisifos’un tasi vardi, fiyakasi olmayan ruhlarla bosa kürek cekmeye devam…..

Bir Yanıt Bırakın

