kar sessizliğiyle

by

pazar sabahı.ikibinyedi yılının şubat ayının onbiri.zamanın ne olduğunu bilmeden bunu biliyoruz.bildiğimiz zamanın gerçek zaman olmadığını bilerek biliyoruz.soğuk.kar yağmiş gece.çok değil ama beyazlık egemen olmuş caddelere ve evlerin çatılarına.nasıl dalmışsak farkmemişiz kar yağışını.her yanı kaplayan beyazlık ölümü hatırlatıyor.dışarıya bakarken, tuhaf ve belirsiz bir boşluğun sızısını duyuyorum.kelimeler geliyor aklima.sesler ve cümleler.boşluk uğulduyor.kendime bakıyorum camın önünde.yitirdiklerime.beni yitirenlere.geçen günlere.günlerin geçişinde her nasılsa durmadan azalışıma.kendime azalışıma.durmadan azalışımıza.her yanı kaplayan beyazlığa bakıyorum.gözlerim ağrıyor ve lekeler beliriyor giderek.bosluk daha bir ugulduyor.bir kar sessizliğiyle azalıyoruz, diyorum belkide en zoru bu…….

Bir Cevap Yazın

