cinnetim beni bağışla

by

hadi başla! her şey olması gerektiği gibi tam olmadan önce, gecenin ucunda son ışık parcası kaybolmadan, uykusuzluk kanırtmadan gözlerini, ve hükmünü yitirmeden son sözcükler de paslı dilinde, hadi!…

….

oysa bu dilsizlikte anlatmak nasıl mümkün artık…..

nereye varabilir, vardığım yerde varlığımı ne yapabilirim, bilmiyorum….

…………

buraya, bu ıssızlığa ve buzul sessizliğe nerelerden nasıl çıkıp geldiğimi anlatmayacağım elbette, hayır. cok zamanımı aldı ve cok şey oldu, bildiginiz hikaye iceriye ve dısarıya dogru hamleler, cırpınışlar, nice yaşamak uğraşı, anlamak sevmek varolmak uğraşı, ama bunları anlatmaya calışmak gereksiz. ağzim kuruyor durmadan. sesim giderek belirsizleşiyor. olup bitenleri anlatmak herşeyin olduğu gibi anlaşılmasını olanaksız da kılabilir. boşuna. gecenin dilini bilmiyorum, anlatmayacağım.kurgular ve olay örgüleriyle anlatılacak bir hikaye sözkonusu değil.bu sıkıcı ve gereksiz bi hikaye olurdu, üstelik kötü bi anlatıcıyım ben. ruh cözümleyicileri, biliciler, her şeyi anlamak isteyenler ve anlamlandıranlar için bi malzeme yok bende….

bi ben’de yok….kesin sonuc…..

acı çeken bi varlık olmaktan çıktım ve acılığın kendisine dönüştüm…

kendi pisligimde ait olduğum yerdeyim……

…….

herkes her şeyini kaybedebilir.saatinizi.bisikletinizi.eşyalarınızı.içinde kendinizi evinizde hissettiğiniz yerinizi.sevdiklerinizi kaybedebilirsiniz. annenizi.babanızı. dedenizi. arkadaşlarınızı. sevgilinizi. ölümle ya da aldanışla, binbir yıkım şekliyle iste kaybedebilirsiniz.ya da duygularınızı kaybedebilirsiniz mesela. inancınızı. güveninizi. iyimserliğinizi.umutlarınızı. bir gün oyunların sizin için bittiği bi noktaya varırsınız ve uyanırsınız. bir şeyleri kaybetmişsinizdir….

ama yine de her şey tamamen kaybolmamıştır aslında, korkmayin, yaşamak bu, kayıplarınızı üstlenir yolunuza devam edersiniz….eşyalar değişir, nesneler değişir, arkadaşlar, dostlar, sevgililer, mekanlar değişir, biraz daha ağırlaşmış biraz daha kederli ve belki biraz daha yorgun, ama her zaman insana cikarsiniz yine…

kendinize ve başkalarına giden yeni bir yol başlar sizin icin her şeyin bittiği yerde…

 

yeni bi başlangıcta bulursunuz kendinizi….

…………

ben işte, bu ben olmayan ben, icimden tüm gövdemi ve bilincimi kusatan karanlığın sonuna geldim, düşünmek denilen şeyi durdurdum ve vahşetler yarattim kanlı ve paramparca…..her şey olmuş olabileceği gibi olup bittikten sonra geldiğim bu yerde ben, insan‘ı kaybettim.

hala yaşamaksa bu…. cinnetim beni bağışla

Bir Yanıt to “cinnetim beni bağışla”

  1. neçayev Says:

    Bir tek gece vardır
    İnsanın hayatında
    Ömür boyu sürer nöbeti..
    ————————————————-

Bir Yanıt Bırakın

